Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszty wysyłki zwracanego produktu pokrywa kupujący. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu.

    Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony (  np. listami przewozowymi, taśmą itp.).

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Aby otrzymać formularz odstąpienia od umowy prosimy o wiadomość e-mail na adres: shop@bazasportowa.pl
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt adresata. 

 

Wymiana produktów

Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszty wysyłki wymienianego produktu pokrywa kupujący. 

 

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany przez pracownika sklepu. Opakowanie towaru należy zabezpieczyć ( np folią, siatką foliową itp.) ,towar nie może być oklejony (  np. listami przewozowymi, taśmą itp.).
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć wymiany produktu. Aby otrzymać formularz wymiany towaru prosimy o wiadomość e-mail na adres:shop@bazasportowa.pl
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 3 dni roboczych zostanie złożone nowe zamówienie. 

 UWAGA!

Paczki przesyłane na inny adres niż podany przez pracownika sklepu w wiadomości e-mail nie będą uwzględniane za zwrot czy wymianę. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl